Marketing zmienia się każdego dnia. Zasięgi organiczne social mediów systematycznie spadają a ceny reklam rosną. Jak przystosować się do zmieniających się trendów na rynku PR i promocji dowiesz się własnie na konferencji organizowanej przez PIRB Instytut.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć:
Jak zbudować własną, silną markę w branży health&beauty?
W jaki sposób prowadzić działania promocyjne i reklamowe przy ograniczonym budżecie?
Jak efektywnie wykorzystać tradycyjne i nowoczesne narzędzia promocji?

Czy organiacja pracy i komunikacja z klientami może wpłynąć na Twój sukces?

weź udział w konferencji: Marketing w branży health & beauty, która odbędzie się 21 lutego w Warszawie.

W programie m.in.:

– Kamil Wasilewski – adwokat, Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski
„Ochrona prawna marki w branży health & beauty”
(Z roku na rok wrasta wśród konsumentów zapotrzebowanie na usługi health&beauty. W celu przekonania klienta do wyboru swoich usług firmy powinny główny nacisk położyć na wysoką jakość świadczonych przez nich usług oraz na rozpoznawalność firmy na rynku. Jak zatem skutecznie chronić markę firmy? Jakich zagrożeń spodziewać się ze strony konkurencji w walce o klienta? O tym i nie tylko dowiesz się podczas wykładu.)

– Bartosz Paczyński – Prezes Zarządu, Content Hero
„Skuteczne techniki zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności Klientów w branży beauty”

– Patrycja Górecka-Butora – Project Manager, WhitePress sp. z o.o.
„Influencer marketingu”

– Anna Miotk – dyrektor ds. komunikacji, Polskie Badania Internetu
„Kim są użytkownicy serwisów health and beauty na podstawie danych z badania Gemius/PBI”
(Serwisy health and beauty w polskim internecie. Liczba użytkowników i ich profil, rankingi serwisów, najciekawsze przykłady serwisów, trendy. Który serwis warto wybrać pod kątem prowadzenia swoich działań marketingowych?)

– Marek Baron – twórca marki Marketingbeauty.pl
„Jak się przygotować i skutecznie wprowadzać na rynek nową markę”
Mamy pomysł stworzenia od zera lub wprowadzenia już istniejącej marki np. z innego kraju. Pojawia się pytanie jak się do tego przygotować? i jak to zrobić najlepiej oraz jakich użyć w tym celu narzędzi i kanałów? Dowiesz się również o tym czego nie wolno pominąć aby mieć szansę odnieść sukces w tej branży. Po prelekcji każdy będzie wiedział jak etap po etapie wprowadzić i wypromować markę na polskim rynku branży beauty i zdrowego stylu życia.)

– Maciej Sznitowski-Brandoholik. Projektant i niezależny konsultant w zakresie brandingu.
„Jak budować markę związana z branżą health&beauty”
(Wokół tematu budowania marki krąży wiele mitów oraz ładnie brzmiących haseł, ale brakuje konkretów. Zmienimy to! Omówimy praktyczne działania, które każda (nawet bardzo mała) firma może wdrożyć od zaraz. Dowiecie się, jak własnymi siłami i prostymi zasobami można budować silną markę swojego biznesu.)

Zagadnienia tematyczne:

  • Jak budować markę związana z branżą health&beauty
  • Jak zawierać umowy inwestycyjne – porady prawne, przepisy związane z prowadzeniem firmy
  • Jak skutecznie wprowadzać na rynek nową markę
  • Jak zaplanować kampanie marketingową i sprzedażową
  • Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną
  • Dotarcie do klienta – on-line czy offline
  • Trendy i rozwój branży health&beauty
  • Nowe technologie i narzędzia wspierające
  • Od czego zależy sukces nowych start up’ów? Im się udało – case study
  • Lojalność i zaangażowanie klienta

Grupa docelowa:

  • właściciele i marketing managerowie siłowni, klubów fitness, salonów fryzjerskich i kosmetycznych, spa, cateringów dietetycznych, sklepów ze zdrową żywnością
  • trenerzy personalni
  • dietetycy
  • osoby zainteresowane prowadzeniem biznesu w branży health & beauty

Warunki udziału w konferencji znajdziesz pod linkiem: 

http://pirbinstytut.pl/index.php/marketing-w-branzy-health-beauty